onsdag 29 juni 2011

A drop in the ocean - Ron Pope

A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as i stand in the desert
But I'm holding you closer than most
'Cause you are my heaven


(En droppe i havet, en ändring i vädret
Jag bad att du och jag skulle hamna tillsammans
Det är som att önska att det regna medans jag står i öknen,
Men jag håller dig närmare än allt
För du är min himmel.)


Ron Pope - A drop in the ocean. Så sjukt fin låt!


Sen tänkte jag slänga min allra första bild på en ''dagens outfit'' hahah. 
Tycker det är lite fjolligt men gör det ändå ;)



2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vilken vacker text :)
Vilken fin låt!

Kolla gärna i min blogg, om du vill ;) Kanske en söt kommentar från dig?

Anonym sa...

Oj, vad brun du har blivit!