tisdag 9 augusti 2011

This beautiful things never leaves.

Får alltför många frågor på telefon, facebook och allt.
Men för att göra allt klart för er så ja, mitt förhållade med pojkvännen slut. Har inte så mycket att säga om det.
Det funkade inte mellan oss helt enkelt och tror att det blir bättre såhär som vänner.

Visst, det är tungt efter att ha varit tillsammans i 15 månader, men livet går vidare.
Den här hösten och våren som kommer ska jag satsa mycket i skolan på. Jag ska höja betygen ännu mer och koncentrera mig på att välja rätt linje och gymnasie.
Jag ska träffa mina vänner mer som jag inte alltid ha hunnit med. Och till sist ska jag få mera tid att vara hos pappa.

Jag försöker inte tänka på det så mycket, utan gör saker som får mig att tänka på annat. Idag var jag med mamma hela dagen i Sala och sola/bada, shoppade och fika på café :)
Sen imorgon åker jag till Uppsala med Jens!
Dagens fynd!
H&M stickad t-shirt. Rea 75:- (ord. 149:-)
Lindex, stickad cardigan. Rea 75:- (ordn. 249:-)

Lite mer smått & gott jag fynda!
Det största fyndet!
Höst/Vår jacka endast 149:- på rea, skulle kostat 599:- !

3 kommentarer:

Lena sa...

Ta hand om dig!!! Grymt bra att du satsar på skolan också -det kommer du inte ångra..... Skönt att ni kan vara vänner men det är ju grymt jobbigt med "Kärlek som tar slut". Det kommer fler "prinsar" i ditt liv.

Rebecka Eklund sa...

Ja allt är ju inte lätt i livet. Men det blir bättre. Haha, det hoppas jag med längre framöver ;)

Lena sa...

Väldigt snygga kläder... Tur att du snart använder den storlek jag har så jag kan överta dina kläder när du ledsnat ;) Kram till dig!