torsdag 24 november 2011

Yo.

Har pluggat som en dåre hela dan! Blir så arg & irriterad och vill ba dra iväg nånstans och ha roligt med vännerna! :O
Längtar tills man börjar på gymnasiet då man får jobba med de man tycker om iaf! :)

Ikväll ska jag ut och springa, längesen nu! 
Sen imorgon åker jag iväg och badar med 8:orna eftersom jag var sjuk när min klass badade förra året. Undrar hur de kommer gå? Jag HATAR att dyka! Kommer dö... hjälp mig....

Idag är det exakt 1 månad kvar till jul också så jag var tvungen att ''advents-städa'' mitt rum idag som morsan säger. 
Ja de gick ju bra... förutom att när jag skulle damma på en hylla med damsugaren så råka jag damsuga upp 2 st nagellack, ops! Så jag satte mig på golvet och trixa lite tills jag till slut fick ut dom där nagellacken igen! Det var väldigt mysigt ska jag säga er....

I Helgen då? - Har typ ingen koll alls, tänkte lana men kommer inte palla dygna den här helgen som man på sätt och vis gjorde helgen innan. Men ska kika in där iaf! Sen åker jag kanske upp till Årsunda hos pappa en sväng! :) Sen får de bli lite som de blir! 

Åh vad jag saknar vintern! Vill bara att det ska komma snö nu så man kan röjja loss i backarna! 
Vemdalen förra året.




1 kommentar:

Anonym sa...

Otroliga bilder när man ser dom i förstoring!