onsdag 21 december 2011

Jullov och min egna katastrof-knäck!

Känns inte ens som man har varit i skolan idag? Åkte bara dit, såg film, mingla runt, fika och fick betygen.
Och betygen är jag nöjd med! Förutom att jag är lite irriterad på ett par lärare som jag tycker har satt för lågt betyg. På te.x. kemiprovet fick jag ett starkt VG och sen nu stog de att jag hade totalt G. Men skitsamma, nu på vårtermien ska jag höja mina betyg allt jag kan och ska verkligen satsa hårt!

Nu sitter jag här i köket och har gjort chokladkäck som blev totalt misslyckat, HAHA! Asså... det går inte att tugga de, det är hårdare än sten. Det skulle bli 100 st me jag fick typ 40 osv.
Rörde runt med en stekspade i smeten som jag nu har som knäck-klubba, smeten har klibbat sig fast överallt så ja... men gott är de ju iaf :D Man lär sig av sina misstag, nästa gång ska jag inte glömma kastrullen på spisen!

Nu ska jag fortsätta göra något mera julgodis, men vad? (: Rischoklad kanske...

Ha ett underbart lov alla! <3

Vi gick påskkärringar i Norge (trysillägret) ;)
Minnen <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska inte tugga knäck!

Evelina Pettersson sa...

Shieet vad kul vi hade i Trysil alltså! och vi var världens snyggaste påskkärringar :D

Anonym sa...

det var jätte roligt att gå påskkäring, men jag ser inte precis snygg ut på bilden^^

johanna W

Rebecka Eklund sa...

Vi var grymma! BÄST! Roligaste kvällen nånsin! :D

Evelina Pettersson sa...

haha ja :D