onsdag 25 april 2012

Skadad, för första gången..?

Skitkorv säger jag bara! Har fått nån konstig skada i foten/benet av okänd anledning som gör att jag inte kan överanstränga foten när jag tränar. Jag har aldrig haft nån knäskada elr nått annan liknande i hela mitt liv. Har alltid tyckt synd om dom som har te.x knäskador men inte tänkt mera på det. Men nu när man själv får vara med om nån dryg skada så märker man hur jobbigt det är. Man kan ju inte få ut man vill med träningen!?

Det är så synd bara. Nu när allting går som bäst så bara rasar allt. Min energi är från 110 till 40%.
Det kan vara så att en led eller muskel har brustit på nått sätt, elr jag vet inte vad men det var vad morsan trodde? Men det behöver ju inte vara nått ''allvarligt'' heller. Det kanske är över om bara ett par dagar om jag har tur.
Måste bli bra igen iaf tills valborg då jag ska spela innebandy hela natten! :o

Inga kommentarer: