torsdag 19 juli 2012

Yes

Tjabba! Nu är jag här igen. Haft lite ont om tid men just nu har jag iaf 20 minuter alldeles för mig själv!

Idag har jag hunnit med en hel del. Blev först jobb, sen hem och packa badväskan och sen iväg till bälingebadet med familjen. Blev inte så mycket sol tyvärr men lite iaf!

Efter det fixade jag middagen här hemma. (bilderna nedan) Sen nu på kvällen var vi på gymmet en sväng. Och fy sjutton vilken äcklig luft!! Luftkonditioneringen var trasig och det var stekhett och lukta spya.
Det konstiga är att jag tränar som bäst när det är så dålig luft där...?

Sen imorgon är det dags för sista arbetsdagen och gud vad skönt det känns! Dom här 2 veckorna har verkligen bara flygit förbi!

Nu blir det toast och fruktsallad framför OC med Binebus ;)

Bloggbild
Hur det egentligen ser ut... (True shit)
Bäst på matlagning ohyes! :D
@ Bälingebadet

1 kommentar:

Hanna sa...

Haha matbilderna.. så sant!! xD<3