söndag 21 oktober 2012

Hejje!

Ville bara säga att jag är inte död, har så fullt upp hela tiden bara.
Den här helgen var jag på ichtys ungdomskonferens i Tärnsjö, så jag har fått träffat både bine och bea som jag träffar väldigt sällan! Ichtys är en kristen ungdomskonferens som anordnas en gång varje år. Där händer lite allt möjligt som bilrally, möten, lovsång, tävlingar, fika och lite annat :)

Den här dagen har jag pluggat i stort sett hela dan -.- Och när jag inte har gjort det så var jag ute och sprang spåret i regnet (backintervaller). Det var lerigt och blött och jag var rejält irriterad. Men löpningen behövdes för jag har mest suttit stilla i flera dagar nu och jag kan verkligen inte sova om nätterna om jag inte tränar regelbundet.

Bara att härda ut den här veckan, sen tar vi LOV som verkligen behövs NU!


Inga kommentarer: