måndag 12 maj 2014

Dubbla innebandyträningar + maj-utmaningen

Ikväll blev det först nån timmes träning med killarnas innebandylag lite för skojs skull och sen fortsatte jag såklart med tjejernas träning.
Fantastisk träning ikväll tillsammans med tjejerna! Trivs kanonbra i laget än så länge för alla peppar varandra och så har vi så roliga och bra övningar! Många är vi också!

Angående ''Maj-utmaningen'' så går det hyffsat bra än så länge! Har faktiskt gått ner från 22,5% kroppsfett till 20,5% ganska omedvetet. Men det har jag säkert gjort från kanske april tills nu, vad vet jag... Och sen har mycket vätska lämnat min kropp under hela våren pga att sjukdomen bara blir bättre. Mycket mindre svullen i ansiktet om man jämför med hur jag såg ut tidigare för nått år sen!

Kosten är liiite svår att hålla men den är ju betydligt bättre nu när jag försöker hålla en planering än om jag inte hade haft någon utmaning alls! Jag kommer bara på sig själv ibland att man kanske tog en proteinbar som innehåller socker, eller en brödbit till salladen. Men äsch, det är inget man dör av. Kosten ska aldrig bli ett sjukligt beteende. Hade jag te.x. inte tagit den där proteinbaren som innehöll socker efter min träning så hade musklerna inte fått samma återhämtning heller.


Inga kommentarer: