måndag 3 november 2014

En helt vanlig måndag

Skolan har dragit igång igen och snart går vi ut på praktik på akademiska sjukhuset. Efter att jag kom hem från skolan så skulle jag spela in en video där jag gör en (skulle egentligen varit 2) utmaning. Jag trodde att jag skulle vara ensam hemma ett bra tag men det slutade med att Stefan kommer hem mitt i utmaningen som jag gjorde och så blev allting förstört, men det var lite kul ändå. Har ju hela klippet på datorn så får se om jag lägger upp det sen eller inte.. ;)

Under kvällen så har jag gymmat ett bra tag och jag körde bland annat marklyft, chins, bänkpress, benmaskin och mage. Ja det blev väldigt blandade muskelgrupper idag men jag ville bara köra igenom allting lite enkelt då jag haft mindre tid för styrketräning nu pga innebandyn. Funderar på att börja gymma på morgonen istället för på kvällen bara för att slippa allt folk på kvällen och sen för att hinna med det bättre! 
Har nyss gjort en beställning från gymgrossisten och nu ska jag mysa framför någon serie. Japp det var min dag det...

Inga kommentarer: