söndag 30 december 2012

Jag är starkare nu

2012 har verkligen gått i vågor för mig. Jag har varit med om både fantastiska saker och tråkiga saker. Det som det här året har handlat mest om är som ni kanske märkt min hypotyreos diagnos. Fast ändå är det jag skrivit knappt hälften om hur jag har haft det och mått egentligen. Man måste vara med om det själv för att förstå hur det är.

Idag är allt så mycket bättre än förut och jag känner mig friskare, gladare och piggare! Därför så känns det som att 2013 kommer bli en nystart för mig. Det enda som är mindre bra just nu är skolan, jag är galet skoltrött och orkar inte alltid med allt. Jag tycker om min linje och skolan jag valt, men ibland känns det som att jag har valt fel. Som att jag skulle ha valt musiken istället... Det hänger alltid kvar där i bakhuvudet.

Men 2013 ska bli ett år då jag faktiskt kommer leva och känna mig som en frisk människa. Jag är lyckligare nu och jag ska göra det här året till de bästa på länge!! :D



1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att du mår mkt bättre nu! Det är samma sak för mej! :) Gladare och starkare!