tisdag 1 januari 2013

Nyårslöften

Jag tror jag tog lite förhastade löften förut som jag inte tänkte igenom riktigt. Det var ju minst 1 resa utomlands och genomföra minst 1 lopp.

Det där med att resa utomlands vet man ju inte, jag kan inte garantera nått. Jag vill ut och resa mer, men det är inget smart löfte. Jag väntar och ser vad som händer istället ;P

MINA NYÅRSLÖFTEN ÄR: 

- Fortfarande genomföra någon typ av lopp. Det var för längesen sist och verkligen något jag saknar!
- Växa i min tro
- Ta tag i skolan mera och fundera på vad jag verkligen vill
- Våga ta mer plats istället för att dra mig undan (som händer oftast i skolan)
- Ta körkort (iaf försöka) ;)
- Låta det här året vara min vändning till något bättre. Att sluta isolera mig själv och gå ut och bara leva livet! 


Inga kommentarer: