måndag 17 mars 2014

Biceps & triceps i ringar



Här är en snutt på två övningar som jag körde igår på gymmet. Däremot så var jag väldigt trött när det gällde dips i ringarna eftersom att jag redan hade kört armar ganska hårt, det här var det sista jag körde. Sen är jag lite svag för dips i ringar överhuvudtaget ;) Det är nått jag aldrig kunnat förut utan det har jag lärt mig nu på senare tid men det går bättre och bättre! Mycket teknik är det också.
Det är viktigt att använda fantasin och lära sig andra övningar så att man inte kör samma hela tiden, för då kommer man inte utvecklas på samma sätt.
Till sist så vill jag säga att mina armar verkligen värker idag av träningsvärk.. Men det blir ingen träning nu på några dagar pga virus i kroppen, lika bra att vila benhinnorna också.

Inga kommentarer: