torsdag 5 juni 2014

Fotbollsturnering

Idag är det den årliga fotbollsturneringen på min skola. Vi ska vara på fyrishov. Och jag kan verkligen inte bara sitta och titta på! Sen måste man ha minst en av respektive kön på planen och ingen annan tjej i min klass vill spela... förutom jag hehe.. Har alltid älskat och kommer alltid älska fotboll! Förra året kom vi 2a, förlorade i finalen mot lärarna när dom fuskade och tog in andra personer i laget (!!)
Har bara bajsont i benhinnorna och har fått en skada i mitt högra ben nu också tydligen som jag inte alls vet vad det är? Känns riktigt obehagligt iallafall. Tänkte först om det var muskelbristning men nu vet jag inte. Sorry om jag klagar på mina skador hela tiden men jag blir seriöst galen på det! För JAG VILL INTE MISSA varken läderloppet eller den här turneringen! (Speciellt inte läderloppet då) Gaaahhh!! Blir smärtstillande nu och sen ska jag prova spela. + En celsius att trösta mig med ;)

Inga kommentarer: