söndag 6 juni 2010

SHUT UP! And kiss me .

Sorry för att jag inte skriver nå mkt alls i bloggen! Men de känns ändå helt värdelöst, hur många är de som läser den? SNÄLLA kommentera mera!! Annars är de ju ingen ide att ha kvar bloggen?
*
Idag har jag varit hemma, men på kvällen åkte jag in till stan med Johanna, vi käka på donken, gick på bio och såg ''Last song'' måste säga att den var riktigt bra! Ganska sorglig men på ett bra sätt :)
Jag har föräldrafritt här hemma i 1 dygn typ.. skööönt! :)
Men nu tycker jag ni ska KOMMENTERA! vadsomhelst! okääääj? :)
Godnatt ! <3

6 kommentarer:

Ellen sa...

jag gillar din blogg. ett tips. du kan lägga upp bilder från ställen du har varit på:)

Ellen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Rebecka Eklund sa...

Ja de är klart jag kan göra de men jag fotar inte så mycket när jag åker bort...
Sen är de ändå inte så många läsare på min blogg.

Bella. sa...

Jag gillar din blogg även fast jag inte känner dig, men du ska veta att jag följer den iaf :)
För att få många följare så måste du nog tänka på att skriva ''reklam'' för din blogg på facebook och andra populära sidor.. De brukar funka för dom flesta iaf..
Ha de bra :)<3

Johan Y sa...

Jag följer den!! :D kanske inte varje dag men.. :P

Rebecka Eklund sa...

Vad trevlans med lite nya läsare ;) Men hur kommer de sig att ni har hittat till min blogg ?