söndag 7 november 2010

Sammanfattning av höstlovet!

Ja, jag tycker jag har haft ett skapligt bra höstlov faktist!
Jag har redan skrivit vad jag gjorde på halloween och så. Men efter det så har Sabine kommit upp hit, och jag har varit på youth några kvällar.. Varit på fyrishov en dag med bine.
Och igår var hela familjen i stockholm. Vi träffade Emanuel och Evelina och deras familj i sthlm också :)
Och sen gick timmarna och jag shoppade faktist inte så mycket alls. Bara ett par nya leggins (199:- JC) och lite hårnålar, och godis ^^
Och sen igår kväll satt jag och bine med ansiktsmasker och popcorn och godis och kollade på film!
Och nu är de Söndag och skolan börjar imorgon igen .. Snart åker jag ner till pappa och är där några timmar. Hoppas dom har hittat nått nytt hus som dom ska flytta till sen :)

Höstlov 2010






Inga kommentarer: