tisdag 11 januari 2011

Hemma hos pappa!

Helgen tillbringades hos pappa i Årsunda.
Kom dit fredagkvällen efter en dag i stan med Evelina (se inlägget längre ner)
På lördan åkte vi pulka för simones skull, askul! Men har fortfarande ont i svanskotan efter en liten olycka i backen haha ;)
Sen har vi varit i Sandviken och lite sånt.
 Jag o syster :)

 Pappa Bengt :)



 Simone

 Min styvmamma Maria till vänter och till höger tvillingsyrran Eva :)




 Man blir aldrig för gammal för att åka pulka!

***

Här slänger jag in en liten bild på mina nya jeans också, haha jag vet att mina ben ser väldigt korta ut på bilden, är dom verkligen så korta!?
Aja, dom köpte jag när jag var i stan med Evelina för några dagar sen :) KUL vare!! Köpte en ny jacka på NewYorker också. Jeansen är köpta på Cubus.
 Tack för den dagen sötaste ewe! :D

7 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vilka härliga bilder :D jag gillar också att åka pulka ;) är det david som åker på pulkan?

Rebecka Eklund sa...

tack :) öhm vilken bild menar du? :P

Bea =D sa...

Fiin blogg du har =D Kul o läsa ^^
Kraam //Bea =)

Ellen Lundberg sa...

bilden med pulkan :P

Ellen Lundberg sa...

den som står "Man blir aldrig för gammal för att åka pulka bilden ;)

Lena sa...

Ja, väldigt härliga bilder.... David sitter ju längst bak i pulkan där dom sitter 3, ser det ut som eller.... Kul att man kan leka av sig.
Nu vill vi även se pulkabilder med Åsa & Stefan =)

Rebecka Eklund sa...

Tack bea! :D kraam!<3

Ellen: Jaha, ja det är David :P

Lena: Tack så mycket :) Ska väl försöka få nån rolig bild på mamma i pulka backen nån gång också, om vi kanske åker med er till lapphällarna senare kanske? :)