fredag 25 februari 2011

shoppingshoppingshopping

Gick upp vid nio, gjorde mig klar och drog iväg till stan, där skulle jag träffa evelina och vi shoppa massor! :)
Själv köpte jag cardigan från Cubus, underkläder, 9 par örhängen (alla för 30:-), Ögonpenna och en ny bikini.
Det här med bikinin var ganska bra faktiskt, för precis efter jag hade köpt den får jag ett sms där det står att tonår ska åka och bada imorgon! :P
Så imorgon blir det alltså Parkbadet i Sandviken med både Tonår (våla) och Puma (t-sjö)! :)

Tack för den här dagen ewe! Den var kanoooners :D<3


4 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vad är Puma för ungdomsmöte eller nåt? :)
fina bilder!

Anonym sa...

ja de va en riktigt toppen dag! :)
/ewe

Lena sa...

Kan vi inte få en bild på dig när du visar underkläder ;) Då får du garanterat fler bloggläsare -fniss.
Jag hoppas att du mår bra.... Å du fundera inte mer på kärleken, för du hittar den rätte framöver. Du ska leva livet nu!!!!! Förhållanden hinner man med -jag lovar!

Rebecka Eklund sa...

ellen: Puma är som tonår, fast det är i tärnsjö. tack :)

Lena: Haha du är ju rolig du ;)
Men annars är väl allt bra med mig, jag tror också att allt de där kommer ordna sig, livet leker!