onsdag 13 april 2011

Här kommer äntligen ett nytt inlägg igen!

Stannade hemma från temadagen i skolan idag. Halsont och en aning feber. Men förmodligen kommer jag kunna gå på Fredag igen för jag känner mig redan piggare. Och på Söndag åker jag ju iväg till Norge, taggarååå!!

Jag ''ljög'' tyvärr om fotograferingen som jag och mamma skulle på i måndags. Vi hade ju som sagt fått fotograferingen av Lena. Men sen så var tydligen inte korten gratis som vi trodde och ja ni kan ju gissa vad dom gick på? 375 kr PER KORT. Helt sjukt! Om man ska iväg på sånt där vill man ju iallafall ha minst 10 kort!? *suck*
Så det får bli en annan gång!

18-19 Maj är det Vårkonsert med musikskolan igen. Kommer spela och sjunga en hel del. Och sen ska jag spela ett pianostycke själv.

Jag tror att ni alla har hört låten - River flows in you (länken här nedanför)
Senast när jag spelade upp den så spelade jag fel flera gånger. Usch, hemskt vare! Det får INTE hända igen! Speciellt inte när det är uppspelning för hela högstadiet!! :O

Yiruma - River flows in you

4 kommentarer:

Anonym sa...

hur fick du till flikarna om dig själv och allt det? :)

Rebecka Eklund sa...

Om du använder blogspot så går du först in på design, sen på sidelement så lägger du till en gadget som heter ''sidor'' den finns vid dom grundläggande gadgetarna.
När du lagt till det så går du in på inlägg. Där står det också ''redigera sidor''.
För komplicerad förklaring? Jag hoppas du förstår någorlunda för jag vet att jag inte förklara så bra.. :P

Om du använder te.x blogg.se elr devote.se så kan jag tyvärr itne hjälpa dig.
Lycka till!

Lena sa...

Var är Musikuppvisningen? Fokus? Folkets hus?? Meddela gärna tid och plats så man kan åka och lyssna!
Himla trist att inte fotograferingen blev av. Jag hade nog också hoppat av om jag tagit detta själv s a s.
Ha det jättebra i Trysil!

Rebecka Eklund sa...

Fokus i Våla. Tror det är 18 maj. Kan ju höra av mig med tider och sånt sen :) Tack och kram på dej!