fredag 6 maj 2011

En lugn fredagskväll

Klockan är 18:05 och här sitter jag och skriver medans jag springer till köket fram och tillbaka eftersom jag kokar nudlar, som hela tiden kokar över! :O

Eftersom jag inte har nått speciellt för mig så ska jag ha lite mys framför tv:n ikväll med mamma faktiskt! Ja, så får det bli! Var nog evigheter sen jag hade en stund för mig själv med mamma. Och som lite bonus så ska vi åka och shoppa sommarkläder antingen imorgon eller på Söndag :)

Förresten så har jag fått 0/2 sommarjobb... jippie... Ska iväg på 1 och ev. 2 läger. Gröna lund, semester med familjen, och sen så snålar man ju inte på sommaren direkt med pengarna. 
Och var ska jag få dom pengarna ifrån nu!? 

De känns ganska segt just nu bara...
Men imorgon är det bara att tagga om för då ska jag på bröllop!

Vill bara säga också att det kan hända att jag gör ett till inlägg senare ikväll. Inte om någon vardag utan om något helt annat isåfall.

- Ta hand om er!


2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Du få ha de så roligt på Sara A och Johannes K bröllop :)
jag ska till centrumkyrkan då, för det är Våryran imorgon kl 12-17!

Rebecka Eklund sa...

Det var ett riktigt fint bröllop! Tillochmed jag började nästan grina ;)