onsdag 27 juli 2011

Lillasyster 6 år!

Simone fyller hela 6 år imorgon! (28/7) GRATTIIIS världens gulligaste syster! :) <3
Skriver inlägget nu eftersom jag förmodligen inte kommer hinna skriva nått imorgon.
Simone får besök av släktingar under hela dagen imorgon. Sen på kvällen blir det hemfärd. Då är det bara att packa om till lägret sen! :)


Under veckan har jag, solat/badat, åkt båt, fiskat, klippt gräset, svettats, tappat mat på golvet, fått allergiska reaktioner för att jag glömde min medicin, badat i 15 grader kallt vatten utomhus, varit med da family, skrattat, gråtit, varit arg, varit glad, tappat bikiniöverdelen, fotat, solat på ett p-hus tak, och en massa annat...!


3 kommentarer:

Olivia sa...

Söt hon är! Hälsa grattis! :D

Ellen Lundberg sa...

Hälsa grattis till Simone i efterskott :)

Rebecka Eklund sa...

det ska jag göra :)