fredag 21 oktober 2011

Varför är fredag så nära måndag, och måndag så långt från fredag?

Om några minuter far jag iväg till Tärnsjö! Sen vidare till Sala med tonår för lite bowling! :) Det kommer nog bli suuperduuuper!

Haha, den här skoldagen har nog varit den flummigaste på länge...! Skrattat så otroligt mycket! Varför? - För att det hände så många ''random'' saker.

När vi satt i matsalen idag så var det en liten pojke som bländade mig och maja med besticken, men vi ignorerade bara de.
 Sen när han gick förbi så sa han nånting som jag inte riktigt kommer ihåg, men nånting med vrede var det?
 Typ ''akta min vreeedeee!'' Nej tyvärr men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var han sa, men roligt var de! För helt plötsligt så bara dök han upp och sa de..? Så men kan ju säga att lunchen slutade med att vi satt där och asgarva i matsalen.

Nej nu måste jag kila! Ha en skön helg allihopa! :)

Inga kommentarer: