fredag 25 november 2011

Chill fredag!

Hallå där! Har ingen energi alls känns de som men ska ändå dra mig iväg på lanet i våla snart. Tror däremot att jag inte stannar så länge, måste upp i tid imorrn för att sen åka till far min! (:
Vi ska ut och springa på kvällen han och jag sen och det kommer bli fruktansvärt jobbigt med alla branta backar i spåret, men tänk sån bra träning det är! :D

Idag i skolan missade jag 3 lektioner för jag var somsagt iväg och bada, de var väl... kul? Nej men kändes helt okej att missa dom 3 tråkigaste ämnena som finns för att bada istället!
På tal om bad, på fredag (om 1 vecka) så åker hela tonårs- och flow gänget iväg på juuulbad i fyrishov! :D

Nej nu ska jag åka in mot våla för att vara lite social, ha en härlig adventshelg! ^^

2 kommentarer:

karl sa...

Så vacker du är!:)

Anonym sa...

Ja du ska ju alltid iväg ut du å göra grejer ;)