lördag 12 november 2011

Inget svar är också ett svar.

Jobbig dag!
Gick upp efter 07:00 imorse och kom hem lite före midnatt igår så det blev inte mycket sömn alls inatt eftersom jag inte heller kunde sova. Min nässpray var ju slut när jag skulle lägga mig, så drygt! :@

Jag åkte iväg på kurs på trafikskolan i Sala idag så jag ska få börja övningsköra nu, därför var man tvungen att gå upp tidigt.
Så då fick jag sitta bakom en skolbänk 3 timmar i sträck och bara lyssna på en massa prat... och ännu en gång fick jag problem med att jag inte hade nån nässpray! GAAH! Var helt igentäppt i näsan samtidigt som det rinner, och då kan man ju inte dra in!? HAHA! fattar ni? Ni har nog själva varit med om det, och det är ju inte de fräschaste som finns. Det värsta av allt var att jag inte hade nån näsduk heller i närheten...

Efter dom där 3 timmarna gick jag och mamma till ett kafé för att käka lunch/fika och avslutade med att handla mat...
Sen när vi gick in i bilen så hittade jag en ring på marken! Åh vad glad jag blev! :D Har typ inga ringar alls och den passade mig perfekt! (storleken alltså) Det var mitt ute på parkeringen så det skulle vara ganska omöjligt att hitta ägaren till den iallafall...

Nu är jag hemma och kämpar med att bli frisk genom att dricka grönt te, kolla på film, tända ljus och ha allmänt mysigt!
Om några minuter kommer min moster Lena hit också för att tona håret på mig! :)

BTW! Har ännu en gång kommit på en ny låt! Tyckte att de var på tiden! Åh jag längtar efter att få lägga upp den på bloggen när den är klar! :D Och förresten så lyssnade jag på min egna låt nyss som finns på ''musikhörnan'' (who am i). Har gjort jättemkt ändringar i den + att den inte ens heter who am i längre, haha! Text och melodi är typ ganska mycket ändrat... det var så längesen jag kom på den! :o

min hand ser helt mobbad ut, men ni kan se ringen! :) (stolt) lol...

4 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vad jobbigt att vara förskyld. Du får krya på dej Becka :)

Rebecka Eklund sa...

Tack Ellen, de ska jag! :)

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Krya på dig!
Vad snygg ringen är, kul med tur!

Önskar dig en härlig söndag!

Rebecka Eklund sa...

Sv: Tack så mycket och desamma! :)