torsdag 26 januari 2012

I mina öron när jag tränar

UTMANING 2.
Man ska lyssna på den musik som man själv blir motiverad av. För mig betyder det oftast rock, helst hårdrock. Men ibland vanlig pop/techno musik också. Men mest rock såklart! Det gör mig mest taggad!

13 bra låtar som är ungefär det jag lyssnar på under träningen! (ej i nån speciell ordning)

1.  Rise against - Prayer of the Refugee
2. Alien Ant Farm - Smooth criminal
3. Eric Prydz - Call on me
4. John Mayer, Fall out boy - Beat it
5. Black eyed peas - Pump it
6. Britney Apears - Freakshow
7. Laurent Wolf - No stress
8. Blindside - sleepwalking
9. The offspring - Pretty fly (for a white guy)
                         - The kids aren't alright
                         - Head around you
10. Edguy - Robin Hood

Lyssna på min tränings playlist på spotify HÄR! :D

Inga kommentarer: