tisdag 20 mars 2012

Jarrå det går framåt!!

Haha, gick runt och smålog på gymmet hela kvällen igår. Måste erkänna att jag var rätt stolt över mig själv när jag för första gången lyckades dra mig upp i den där jobbiga chins-övningen för ryggmusklerna! :D
Har alltid försökt sparka mig upp med hjälp av fötterna (som ser förskräckligt fult ut) i en evighet, men sen igår så bara lossnade allt och jag ba: YES!!

Det gäller att bygga upp vecka för vecka.
Första gången jag skulle prova dips så klarade jag ingen, men en vecka senare kunde jag 1. Och idag kan jag göra ca 5-7 på raken (beroende på hur många reps det blir)

Inte nog med de så har jag börja tycka om bänkpress nu också som jag aldrig tyckt om förut, och ska satsa på tyngre vikt nästa vecka än att bara lyfta stången ;)


CHINS
DIPS

2 kommentarer:

studeravidare sa...

Stor tävling på Studeravidare.se

Registrera dig på www.studeravidare.se/tavla och få din unika tävlingslänk, länka till oss och skriv en rad eller två om vilka vi är i din blogg eller i dina sociala medier och se klicken ramla in på din unika klickräknaradress samtidigt som du ser ditt namn klättra på topplistan!

1:a pris: MacBook Air 11”
2:a pris: iPad 3
3:e pris: iPad 2

Även bästa blogginlägg vinner pris den här gången!

Skriv ett bra och roligt inlägg om oss på din blogg, meddela oss om inlägget och håll tummarna att du är ett av tio finalbidrag. En jury bestående av marknadsförare och personalvetare tar, när tävlingstiden är slut, ut en vinnare.

Vinnaren får en iPad 3!

Lena sa...

Träna inte så hårt bara så din kvinnliga kropp inte utvecklas... =) Har tänkt på det att dom som tränar ofta är ganska "platta" ;)