torsdag 29 mars 2012

Well done 9C!

Våran klass var som sagt i Sala idag för att tävla om 1:a priset inom el & energi.
Det gick kanonbra och dom 3 vi valde ut i klassen var jätteduktiga! Men vi vann tyvärr inte, men 5000 som var andrapris sitter ganska fint de med och jag tycker att vi har kämpat på bra ;)

Det andra laget vann endast med 2 ynka poäng, men dom var grymma dom med. Deras klass var dessutom väldigt liten så dom vann ca 1000 kr var. Hur glad skulle inte jag blivit om jag vunnit de!? Så jag känner mig rätt glad för deras skull iaf :)

Nu är det inte lång tid kvar tills vi alla skiljs åt heller, buhuu...But that's life.
Ah juste! Pengarna vi vann kommer att gå till våran klassresa den 7/6 när vi ska vara i Stockholm hela dan med bl.a grönan, cosmonova, shopping och naturhistoriska muséet! Så då slipper vi betala åkband te.x (: bättre än inget!

Typ hej suddig bild! 

Inga kommentarer: