torsdag 3 maj 2012

Grattis pappa!

Idag är det ingen vanlig dag, Bengan fyller ju år! :D Detta inlägg är endast för dig pappa! Så här kommer några rader om varför just du är en sån underbar person...



Jag vet att vi inte träffas så ofta, men du ska veta att du har en stor plats i mitt hjärta
Jag vet inte nån som är så modig som du, du kan göra ungefär vadsomhelst utan att bli det minsta rädd, allt från att åka nedför lapphällarna i ett badkar till att plocka upp folk som ber om skjuts efter vägen. (haha)
Man kan säga att du har både den modiga och tuffa sidan samtidigt som du har den otroligt mjuka och snälla sidan, ja du har allt. 


Jag är så stolt som har dig som pappa, du ställer alltid upp och finns alltid där för en!
Jag älskar dej <3




3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Hälsa grattis till mej :)

Lena sa...

"världens bästa Bengan" och vilken härlig bild.... Han kan t.om bada med kläderna på utan att det blir "fel" =)

Rebecka Eklund sa...

Ellen: Du menar ''från'' va? :P
Lena: Haha, ja kan bryr sig inte om sånt inte, bara slänger sig i poolen vettu ;)