onsdag 27 juni 2012

27 Juni

Tjolahopp tjolahej! Har nyss sprungit ett 5 kilometers backintervalls pass med pappa. Gick mycket bättre än förväntat och härligt jobbigt var det! Elljusspåret hemma är verkligen ingenting mot backarna här uppe. Det är verkligen upp & ner hela tiden. Flera meter långa backar dessutom!

Imorgon blir det furuvik med familjen. Marie fyller 40 år så vi ska fira det där borta. Har inte varit där sen barndommen. Jag verkligen älskade furuvik då, men nu så tänker man ba ''eeh, det är lugnt, jag behöver inget åkband till barnkarusellerna. Jag går till getterna istället'' ;) Nej men vi får se. Kanske kommer ta ett åkband för lillasyrrans skull så att hon inte behöver åka ensam. Jag hoppas att radiobilarna finns kvar så att det finns nått för mig också bara ;) haha...

Sen idag har jag varit i valbo köpcentrum också. Hittade ett par jeansshorts för 75 kr på rea :D Och ja, nu ska jag duscha och göra mig klar inför imorgon.

Hare gött :)


Inga kommentarer: