fredag 8 juni 2012

Tjänna!

Måste säga att gårdagen i stockholm var helt EPIC! Fint väder var det också :) Vi började med film inne på cosmonova som var helt okej, lite seg för min del men somsagt helt okej :)
Sen fortsatte vi (jag, Maja, Johanna, Anna & Jessika) mot centrum och gick där knappt 2 timmar. Hann bara käka på donken, stå i en flera meter lång toalettkö och sen snabbt besöka några affärer. Vi hittade topshop bland annat och shit pomfritt säger jag bara vilka underbara kläder dom har!!

Sen delade vi på oss och gick en härlig promenad mot aquaria (stavning?) som låg ca 3 km bort. På vägen dit såg vi några studentflak som härjade runt så vi tjoade ju såklart tillbaka på dom. Och då blev dom glaaada :D
Väl inne på aquaria så såg vi olika fiskar, hajar och ja allt sånt. Det var rätt intressant i början men sen blev det rätt segt haha... man ville ju iväg till grönan!!

Men sen blev klockan 16 och vi fick äntligen gå in till grönan! Där var jag & Jessika med om en riktigt kul grej också. Jag träffade nämligen en ny ''pojkvän'' haha!! Nej riktigt så var det inte.. Men det var så sjukt kul! Vi ''pratade med ögonen'' som jag sa till Maja när jag berättade allt. Vet att ni förmodligen inte fattar nånting av det där och nej jag tänker inte förklara allt. Men det är mycket som kan hända vid pop-expressen alltså ;) haha!

Tack för den underbara långa dagen! <3 Det var så himla mycket mera roligt som hände, men om det här inlägget blir för långt så är det ingen som orkar/vill läsa ;)

Bilder från igår:




1 kommentar:

Ellen Lundberg sa...

Åh va roligt du och din klass hade det i Sthlm! :) Härliga bilder!