onsdag 15 augusti 2012

En ny start!

Jag känner mig mer redo än någonsin inför gymnasiet! Ska bli så galet skönt att få en ny start med allt och få slippa Östervåla skola. Menar inte att det är en dålig skola, men jag har mina historier därifrån om man säger så...

Jag har bestämt mig för att dom här 3 kommande åren i mitt liv ska bli ett stort minne för livet, en tid som jag kommer minnas som en av den bästa tiden i mitt liv.

Jag känner verkligen på mig att jag är på rätt väg, och jag är redo för allt! Så imorgon kör vi, GYMNASIET HERE I COME!!!

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Hoppas att du får de trevligt på din första skoldag på gymnasiet :D
Mitt gymnasiet år på Boland har varit toppen tycker jag!

Bea sa...

Haha woop woop here we go! :D <3

Hoppas din positiva attityd smittar av sej på mej... xD