måndag 24 september 2012

Hallå därute

Tjobre, jo de har ju visat sig nu att jag har lite feber nu också... orkar inte! Är på sånt där ''lets-go-crazy-and-wild'' humör samtidigt som jag får världens blodsockerfall och spagettiben varje gång jag reser mig xD Nej men jag blir galen nu, vill gå utanför huset och träffa mina vänner och bara leva livet!
Får se till att ha kul i slutet av veckan istället. Jag saknar skolan när man inte gör nått här hemma till och med, sen så får jag ångest över det som jag missar. Vill inte hamna efter!! "%&@/()¤=)(/&"%!#¤"%&/ ursäkta mina utbrott.

Blir inge skola imorgon heller, men på onsdag DÅ NII! Och om jag är sjuk även då så ska jag gå ändå för vi ska klippa loss biltak och sånt - vill. inte. missa. de. !


haha evelina? ;)


2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Usch stackars dej :(
Idag hälsade jag på din moster Sivan! De var roligt och träffa henne på mitt jobb! :)

Lena sa...

Du verkar ha en häftig skola. Klippa upp biltak var det så, hoppas inte att det är något som du ska öva mer på -då lär man ha koll på sin bil :) Alla i Våla kommer åka "cab"....