måndag 17 september 2012

Idag hade vi skolfoto och vanliga lektioner. Rätt seg dag i övrigt men det är tur att evelina alltid kan underhålla mig ;) Vi har så galet kul ihop, haha! Alltså ni skulle bara veta... och det är bara vi som fattar våran humor :D dom andra tror säkert att vi bara är dumma i skallen, haha nejrå! :) eller..?

Sen råkade jag spilla ut en burk med rhode island sås i min skolväska som låg kvar sen förut... HA! Gott lukta de också! :D

Ikväll blir det löpning med Stefan, plugg, äta, sova. heirå!


2 kommentarer:

eve sa...

hahhaha ååh I DIGGAR oss alltså!
Du gör mina dagar bättre än någonsin! Och de där min din dyrbara dressing.....asså jag skrattar fortfarande xd HAHAHAAH
vilken lirare asså!!

Rebecka Eklund sa...

Vi är BÄST :D<33333333333333333333<3<3<3<3<<3787878 :D haha!!