torsdag 25 oktober 2012

Tagga höstlov!



Så där som på bilden kommer jag känna mig imorgon efter skolan! LOV! Men även fast det är lov så kommer jag ha plugg att göra, ganska drygt... :(
Orkar inte blogga så mycket just nu heller, har inte så mycket tid till det. 
Nej men nu taggar vi lov! Jag börjar med lasergame turnering i Alunda imorgon och sover hos Evelina tills lördan. 

Nu ska jag försöka plugga inför ett prov imorgon men det går inte så bra... Sanningen är att jag inte brukar plugga så mycket som vissa folk tror, men ändå får jag hyffsat betyg. (fick B på medicinen idag och C på ett matteprov förut om jag får skryta) ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej hoppas du haft en bra dag :)

var gärna med i dagens blogg..

kika in http://emsinthebox.com/2012/october/visas-for-mina-hundratals-unika-besokare-p-dag.html#comment

I morgon är de två vinnare =)
om du länkar har du sörre chans till vinst =)

om inte kika gärna in mina tips om kläder, ögonfransbalsam samt annat smått och gott =)

Ha de så bra så länge.
puss o kram Ems :)