tisdag 19 februari 2013

DU

Sluta vara missnöjd med dig själv, du är perfekt. Sluta önska att du såg ut som någon annan eller önskar folk gillar dig så mycket som de gillar någon annan. Sluta försök få uppmärksamhet från dom som sårar dig. Sluta hata din kropp, ditt ansikte, din personlighet, dina påhitt, älska dom. Utan dom sakerna skulle du inte vara du. Och varför skulle du vilja vara någon annan? Var självsäker på vem du är. Le. Det kommer dra personer närmre dig. Om någon hatar dig för att du är lycklig med dig själv så älska dom. Det betyder bara att du är överlägsen över dom. Min lycka kommer inte att bero på andra längre. Jag är lycklig för jag älskar vem jag är. Jag älskar mina brister och att jag inte är perfekt. Dom gör mig till den jag är. Och 'jag' är helt fantastisk.



Inga kommentarer: