måndag 25 februari 2013

Hello sunshine!

Inatt så vaknade jag upp med feberfrossa och nu har jag problem alltså för febern verkar bara stiga :o Praktiken börjar imorgon och den kommer jag inte kunna gå på. Sen måste febern vara borta tills på onsdag för annars får jag inte läggas in på sjukhuset. Då hamnar både praktiken och sjukhusvistelsen efter... Man måste ju ha ett minst antal timmar som man jobbat.
But always look on the bright side samvanligt ;) På ett eller annat sätt löser de sig alltid! 

En positiv grej med den här dagen är iaf att jag har solat (ansiktet) för första gången för iår! :D Att kunna sitta på altan i solen med musik i öronen är alltid ett gott tecken på att våran är på G! Sitter alltid där i mitt lilla hörn och solar på våren ;) Så grymt skönt!! 
Heta tofflor jag vet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att våren är på G! :) D vitamin är viktig för oss människor! Krya på dej Becka! Hoppas att du kan åka på praktiken och till sjukhuset! kram kram!

Rebecka Eklund sa...

De har du rätt i!
Tack Ellen! kram på dig