onsdag 10 april 2013

Starkare nu

Tjänna!
Igår hade jag sån himla träningsvärk i armarna efter gympasset i måndags. Men idag blev det värre än värst. Har aldrig haft sån värk i mina armar! Jag kunde knappt sträcka ut armarna imorse när jag vakna..  :o

Om jag ska få skryta av mig lite så känner jag mig fruktansvärt mycket starkare nu än mot vad jag var för 1 år sen! Om jag jämför med förra året så är jag ett låångt steg längre nu. (men jag tkr fortfarande mina armar ser lite för tunna ut höhö)
Till sist så sa min idrottslärare att jag är den enda tjejen hittils på cultus gymnasieskola som klarat av väggen på brandmännens hinderbana. En runt 2 m hög vägg som man tar sig över helt utan hjälpmedel. Jag är ju inte så värst lång heller men... I got the power!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Becka! :)