tisdag 28 maj 2013

Tisdag

Tjänna alla lirare!
Kan väl inte påstå att det har varit någon höjdardag eftersom man bara jobbade med rester skolan idag som inte är så kul. Speciellt inte när man vet att dom andra är på brandstationen och medverkar i en övning tillsammans med ambulansen och allt sånt. Men skönt att få lite gjort!

Något konstigt som hände idag var när vi skulle gå till lunchen och så går helt plötsligt en kille i ett gäng emot mig och gör något helt random!? Han typ hoppade och flaxa med armarna framför mig samtidigt som han gjorde något helt konstigt ljud? Han försökte vara rolig men kan säga att det inte funkade så bra på mig.. Jag fatta ingenting och de gör jag fortfarande inte. Haha..

Senare har jag varit på gymmet och köttat lite. Tycker det är så konstigt att folket bara minskar mer och mer på gymmet nu. Nu liksom!? Träning ska inte vara några fjolliga nyårslöften som bara håller en kort tid. Träning och hälsa är en typ av livsstil ju, eller?

Nån bild från mars 2012 bara för jag har lite bildbrist just nu höhö... Minns att håret blev krulligare och krulligare för varje år som gick och sen bara poff så försvann de i samband med att min sköldkörtel krascha. Ska bli spännande att se om det kommer tillbaka i framtiden...

Inga kommentarer: