lördag 15 juni 2013

Tjäna!

Jag kan inte annat än säga att jag har haft en kanonstart på mitt sommarlov! :D I onsdagskväll så gick jag, maja och jessika hem till johanna efter spexet och käka glass och spela charader utomhus.
Dagen efter så var jag för de mesta hemma. Sprang en runda på 7 km och blev jagad av massvis med flugor, så man kunde omöjligt stanna och gå. Blev snarare intervaller för att försöka bli av med dom irriterande flugorna ;) blev ett härligt pass ändå. Min kondition har aldrig varit så bra som den är nu tror jag!

Igårkväll så var jag på årets första SPOT ute på älvåsa (ungdomsaktiviteter på fredagkvällar). Och det var galet kul! Träffade lite nytt folk också som var jättetrevliga. Vi körde capture the flag med vattenbollar, hade andakt, satt i grillhuset samtidigt som regnet vräkte ner, skratta och hade allmänt bra! 

Jag la mig vid soluppgången inatt och vaknade vid halv nio, så är liite seg idag ;) I eftermiddag blir det studentfest för min kusin Aniela! 


Inga kommentarer: