tisdag 2 juli 2013

Bilder från mina senaste dagar


Ni kan ju se att jag har haft en hel del grejer för mig och därför har jag inte orkat skriva nånting här. Men hursomhelst! 
Jag är somsagt uppe hos pappa just nu och lever livet. Igår var jag och pappa ute på sjön och fiska i spöregnet. Självklart så sticker solen fram när vi åker därifrån... Vi fick en stor fisk på kroken som drog men hela fiskespöt gick sönder pga att det blev för tungt xD Haha! Då menar jag inte tråden utan jag menar själva spöt. Fattar inte hur men det hände iallafall... 

Sen idag på förmiddagen så har jag sprungit ca 1,1 mil i elljusspåret här. Blev 2 varv i 5 kilometers rundan och sen avslutade jag med några backintervaller i dom brantaste och jobbigaste backarna. Kändes underbart!
För de mesta så har jag bara varit med min familj här, busat runt med lillsyrran och hennes kompis och även haft en konsert för dom ;) Det är skönt att få komma bort ifrån Harbo ibland. 
Gissa vad som händer imorgon då? FURUVIK FTW!! Haha! Jag kommer bli som ett litet barn igen :D Fast det är jag väl alltid...
Vägen till stranden. 

Safemode på älvåsa
Om ni tycker stövlarna är fula så skulle ni sett jackan... heh
Spåret
söt-Alvin som pussar på mig
Syns inte på bilden hur mycket de regna, men de syns ganska tydligt att de blev dyngsurt! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder Becka! :)