onsdag 11 september 2013

Fattar 0

Idag är en DÅLIG dag. Livet kan ju inte alltid vara på topp heller.. Det är så här att jag hade uppkörningen idag och det kändes asbra med det mesta. Min körlärare sa också att det här kommer jag fixa lätt eftersom jag kör så pass bra. MEN sen hamnade jag med världens sämsta besiktningsman som jag inte riktigt fatta varför han kugga mig!? Så tjurig! Jag vet 1 litet fel som jag gjorde, och då sa jag själv till direkt vad jag gjorde för fel!
Jag förstod inte alls och när vi klev ut från bilen så frågade min förvånade lärare också vad som blev fel, och vi fick inget riktigt svar ens. Så lärarn blev såklart skitirriterad på honom och ni kan ju gissa vad jag var och fortfarande är...

Jag har inte hållit den här uppkörningen ''hemlig'' för mina vänner, min klass, släkt osv som många brukar göra. Jag misslyckades och varför ska jag skämmas över det? Jag hade otur och det är bara att försöka igen. Och nästa gång blir det i en helt annan stad i en helt annan bil med en helt ny besiktningsman kan jag säga er för den tiden är redan bokad!!!


Inga kommentarer: