tisdag 26 november 2013

Typical becka

Jag hade precis kommit till skolan och skulle snabbt in till toaletterna på övervåningen. Våran skola sitter ihop med en annan byggnad så för att komma till toaletterna som vi delar med dom så måste man igenom en stor och tung dörr.
Jag går mot dörren i hög fart och trycker upp den med en smäll och självklart så slog jag upp dörren rätt på en kille på andra sidan... Han stod där och pratade i telefonen och det han fick ur sig var ''aahh.. ajj!'' Och jag sa ''oj, sorry!! sorry!'' för jag visste inte om han pratade svenska. (Skolan är för invandrare)
Sen vågade jag inte gå ut från toan försen han hade gått därifrån.
min blick när jag insåg vad som hade hänt #seriösbild

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Haha! Becka då :D
http://finlandsgullet.wordpress.com/