onsdag 4 december 2013

4e

Hallåj! Jag har varit upptagen med en hel del den senaste veckan. Eller jag har inte tagit bloggen i första hand om man säger så. Jag har sovit på 4 olika ställen på 4 dagar (hedesunda, årsunda, hemma som egentligen kanske inte räknas och uppsala), haft/har maaassor av plugg, gjort några gympass, osv. OCH så har jag haft fruktansvärt mycket inspiration den senaste tiden till att skriva ny musik. Det dyker upp texter från ingenstans i mina tankar från morgon till kväll, jag skriver ner det på små lappar eller i telefonen. Sen sätter jag ihop alla texter jag fått och vipps så har jag en hel låttext färdig! Om jag ex får en text på 4 meningar måndag kväll och en till text onsdag morgon och sätter ihop dom så passar dom perfekt. Svårt att förklara, men det är så coolt!

Slänger upp 2 bilder mig och min kärlek... tänk att vi snart firar ett halvår tillsammans!! Alltså tiden, vart tog den vägen!?


Inga kommentarer: