tisdag 11 februari 2014

Några positiva saker från dagen!

- Kände mig pigg och klarvaken när jag gick till jobbet kl 06:45 imorse
- Möttes av en jättetrevlig busschafför på bussen
- Någon random person som jag inte såg vem det var sa ''tja!'' när jag klev av bussen men jag reagera försent för att hinna svara tillbaka ;P
- Jag var upp till chefen och frågade efter jobb till sommarn och/eller ställa upp som timvikarie
- Jag gick till gymmet direkt efter praktiken, träffade även några vänner där
- Jag tror jag har gjort kissrekord idag, alltså det bara rinner ur mig hela tiden... HAHA
- Sitter just nu ensam hemma och har ställt pianot mitt i hallen så jag spelar och sjunger högt för mig själv ;)
- Ska snart gå och duscha med musik på hög volym
- Jag är ledig på torsdag, och får sportlov efter fredagens sista praktikdag
- Enligt tanterna på äldreboendet så är jag deras ''lilla prinsessa'' haha fett gulliga är dom!

2 år sen 

Inga kommentarer: