torsdag 20 februari 2014

Torsdag.

Strax efter att jag kommit hem från jobbet idag så hörde bemanningen där av sig IGEN och ville ha in mig på jobb imorgon. Men jag sa ifrån för jag ska iväg till stan hela dagen imorgon och sen är det en massa saker jag måste få gjort innan skolan drar igång igen... Men jag blir så glad när det går så bra!! Och idag fick jag testa på lite nya grejer. Gick bland annat hem till en tant i en lägenhet 100 m från tallgården och var där i över 1 timme för hon behövde hjälp med duschning, stödstrumpor och att rulla håret. Och nej jag har aldrig i mitt liv rullat nå hår förut men tror det gick lite bra åtminstonde ;) Eller så blev hon helt förskräckt av resultatet senare.. Jag kan ju knappt sätta upp en normal hårtoffs på mig själv.

Gymmade 1 timme direkt efter också. Inga ursäkter här inte.

Inga kommentarer: