fredag 11 juli 2014

Alltid sist med telefoner

Jag var den sista personen på jorden som använde knapptelefon innan jag bytte till touch, jag har aldrig ägt en klassisk iphone och jag är alltid ute efter det billigaste så länge det bara finns en bra musikspelare.
Min gamla sony xperia har gått in i väggen och nu har jag skaffat mig en samsung galaxy s3 istället! Kanske märks att mina bilder på bloggen är mycket bättre nu? För kameran är riktigt bra! Problemet är att min gamla sony klarade av att jag tappade den hur mycket som helst, jag tappar ALLTID telefoner. Och sonyhörlurarna har jag fått med i tvättmaskinen hela 3 gånger men dom gick aldrig sönder trots det heller. Den här nya kommer säkert gå sönder första gången jag tappar den... Hehe.
2 år sen

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Den sista knapp-telefonen jag hade var en, Sony Eriksson Wallman, en svart. Jag gillade den. :) Men den pajade 2 gånger. :( Hösten 2011 så var det *Goodbye*

Min första smartphone var en Sony Eriksson Wallman with live, en vit! ^_^

http://finlandsgullet.wordpress.com/