lördag 11 juni 2011

Anti-depressionsmedicin...


Idag var det exakt 2 år sen jag började medicinera mig mot min svåra depression.
Och från och med idag och 3 veckor framåt så ska jag äntligen börja trappa ut den.

Visst det finns en liten risk för återfall, men jag tror inte det kommer hända. När jag trappade upp medicinen märkte jag ingenting. Nu är det sommarlov också så man kan känna sig lugn :)

Tänk vad mycket som har hänt dom här åren.
Både jag själv och andra ser att jag är en helt annan människa.

Jag känner att jag har utvecklats nått otroligt mycket!
Jag vågar så mycket mer, jag har aldrig varit såhär social som jag är nu, och jag känner mig allmänt lycklig!

Skolan går utmärkt,
från IG i (nästan) alla ämnen till VG i 9 ämnen och 4 ämnen precis vid gränsen till VG och resten G.

- Jag älskar livet, jag har nya drömmar och jag ser fram emot vad livet har mera att bjuda på!
Det är så otroligt skönt att kunna lägga det förflutna bakom mig och leva för det som finns framför istället!






2 kommentarer:

''namn'' :] sa...

go becka, go becka! xD

Rebecka Eklund sa...

haha