tisdag 7 juni 2011

Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck.

Vilken dag säger jag bara !
Så mycket som jag svettades idag har jag inte gjort på länge... haha!
Hade ju som sagt hälsodag i sporthallen idag. Började med lite badminton och sen cirkelträningar, sen äta lunch svettig och o-ombytt, sen blev det stenhård träning med boxning, och sen lite zumba på slutet.

Det dåliga var ju att kören var precis när zumban började så jag hann bara testa 15 min, men dom 15 min var GRYMT roliga!
Jag och Jessika har bestämt att gå på zumba sen när det börjar i sporthallen ;) Det är ju bra träning samtidigt som man har KUL! :)

Imorgon blir det stan med skolan, har tänkt ta med mig kameran så jag kan fånga lite roliga ögonblick ;)

Till sist: för er som inte har sett hur blekningen blev så är resultatet här under. Själv är jag lite sisådär nöjd.. Det är helt okej bara det att färgen blev lite ojämn.. (blekte på mig själv)


1 kommentar:

-- sa...

Det är inte lätt att färga på sig själv men du lyckades skapligt bra måste jag säga!