fredag 15 juli 2011

Halva sommaren kvar...

Hejsan hoppsan!
För er som ville läsa historien om det som hände i kungsberget för flera år sen kan läsa den i inlägget innan det här ;)

Ikväll drar jag och Bine iväg på backklättring. Man staplar upp ca 30 läskbackar (utan läsk såklart) på varandra och så ska man ta sig upp så högt som möjligt. Högst upp vinner! Efter blir det väl grillning (tror jag?) :)

Om det är fint på Lördag så åker vi och badar och solar somvanligt,
 sen på kvällen blir det DAN DAN DAN DAAAA, HARRY POTTEEER!
Reserverade biobiljetter i torsdags, vi ska se den i 3D :) Kostade 140 kr st. Men det är det värt!
Har alltid älskat filmerna och kommer alltid att göra det. Så det är en självklarhet att jag ska se den sista filmen på bio! Såg även första delen på bio ;)
Så nu är jag pank.. Har 5 kr på kontot ungefär (a)

Nu ska jag städa rummet, ser verkligen fram emot det! ... Eller?



2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår flera tävlingar med fina priser bla underkläder för 300 kr, en fin barntavla eller mitt egen designade armbande och även en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)
kram

CAYDENS sa...

Hej! Ursäkta ifall du kanske inte vill ha en sån kommentar, men jag tänkte bara fråga om gulliga har lust att hjälpa mig med lite musiktips? :) Isånnafall så kan du lämna en kommentar i min blogg med låten/låtarna så ska jag skapa en playlist på Spotify med alla låtar jag får in! Jag är allätare så någon speciell musiksmak är det inte frågan om, blir tacksam för minsta lilla låt jag blir tipsad om! Tack på förhand!

http://caydens.blogg.se/2011/july/musiktips.html Är länken! :)
Kram! ♥