måndag 11 juli 2011

HEMMA !

Har haft en underbar vecka nere i Halmstad! Synd att man behövde åka hem när det var som roligast... Sista kvällen/natten på gullbrannafestivalen var verkligen galet rolig! Har hittat lite nya vänner under resan också :)
Asså var ska man börja!? Jag kommer knappt ihåg vad jag åt till middag igår!
Det var runt 4000 pers på festivalen. Några från Norge också. Jag pratade själv med några norskar :P

Några band som jag var och kollade på var: Jimmy Needham, Blindside, Leeland, Safemode, och sen en massa andra som jag inte kommer ihåg vad dom hette....?  Var iallafall nå Super Mario konsert också, hahah jätteskummt! Men det var roligt att dansa runt där i folkmassan :)

Det enda negativa med festivalen var alla fjortisar som det krylllade av överallt, både killar och tjejer, alkohol drack dom också...

Nej men annars har jag haft det toppen med sol, bad, fotboll, sena kvällspromenader,  konserter, och gemenskap!















För att se alla bilder: Tryck HÄR!

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Välkommen hem :D
De var rikigt fina bilder ni har tagit. De syns att ni hade de bra ^^

Rebecka Eklund sa...

tack :)