tisdag 27 september 2011

Tisdag.

Har nån av er också ''3'' som abonnemang? Den är iaf helt knäpp... Har inte kunnat smsa/ringa på flera timmar och kan fortfarande inte... Så bara satt ni vet, ingen kan få tag på mig just nu!

Jag klarade av mitt mål att hamna på tio-i-topp listan idag på friidrotten! :) woho! Kom på 8:e plats. Duger för mig!
Min klass vann hela grejen och måste säga att alla i klassen var grymma och kämpade på bra! Vi fick ihop runt 850 p medans dom andra fick runt 600. Tror det är andra eller tredje gången i rad som vi vinner?  ;)

Nu ska jag ut å gå en sväng med musik i örona, shao! 



3 kommentarer:

Anonym sa...

så är min mobil med.jag kan inte göra nånting! men va bra att du kom i på ti0-i-topp :)du ser när man vill något och försöker till 110% då brukar det gå vägen :)

johanna w

Ellen Lundberg sa...

Jag och min familj har tre. Jag märkte detta när jag var i stan. Hoppas att de löser sig snart :P

Åh va kul Becka! :)

Rebecka Eklund sa...

Hoppas det börjar funka snart igen...
Ja det var riktigt kul! :)